Hej vårdcentral!

Idag fick man bege sig till vårdcentralen för att min feber inte ger sig och för att mina köttlar är som två stora klot på halsen. Först när vi kom dig så tog den konstiga doktorn en "topps" i halsen på mig. Det var dagens vidiga. Efter de fick vi gå till "labbet" o ta ett elakt blod prov i armen. Aj! sen blev de vänta att vänta i en halv timme på att få resultatet. Då tänker ni. -Oj va kul o vänta. Men ja de va lite underhållade faktisk. Jag gick igenom mammas kamerabilder på mobilen och hittade en lite små rolig bild på pappa och hunden. De ser ut som om dom kör omvänd cowgirl. kulkul! Sen mittemot oss satt de en sur tant som pratade med sig själv och undrade varför doktorn tog sån till. Hon var nämligen väldigt stel i benet och började få kramp.
Men sen kom den söta doktorn och vinkade åt mig. Resultat! Proverna hade inte visat någonting, och tur va väl de. Men om de inte hade gått över tills måndag skulle vi gå dit igen och göra om proverna. Yheey!

I morron blir de ingen skola heller. Men ja hoppas att min feber kan försvinna tills i morron så att ja kan åka till Niclas (A) Tog tempen nu och den visade 36.9! knappt nån feber!:D vet inte om de är för att jag ätit ca ett helt ipren paket lr om de är för att den håller på o försvinna^^
Men efter som att jag har hittat min tappade aptit så ska ja gå o äta glass med maränger, får se om vi tar lite smultron på de! Mums!:*

Kommentarer
Postat av: mads

ja det er en meget hyggelig blog du har, men hvorfor er du ikke nøgenhed?

2010-02-18 @ 20:03:45
Postat av: gleager

At du er agurk med fløde? eller måske med en smule salt ator?

2010-02-18 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0